2.4.20 + ReiserFS = kaszana

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Wto, 13 Maj 2003, 10:33:07 CEST

On Tue, 13 May 2003, Andrzej Zawadzki wrote:
> A ja od bardzo dawna używam reiserfs i jedyne co mogę powiedzieć to
> bardzo polecam przejście z 3.5 na 3.6 - może tu był problem?

mój 3.6 po kilkuset hardresetach (workstację wyłączałem przez
Alt-SysRq+S,U,B) potrafił tak namieszać na dysku, że musiałem
tworzyć fs od nowa i skopiować co się da na nową partycję. za
którymś razem (tym razem dzięki energetyce) skaszanił się tak,
że reiserfsck w ogóle nie przyznawał się do partycji.

z kolei miałem jedną maszynę, która przez rok robiła za proxy
i miała spoola na reiserze -- ani jednego problemu, mimo kilku
padów zasilania.

pozdr,
w.