Neostrada a PLD. " Prawidłowy sposób " odpalania ?

Śro, 14 Maj 2003, 12:01:25 CEST

1. Jak należałoby wykonywać odpowiednik adsl-start przy starcie systemu ?
Dopisanie do rc.local nie za bardzo chce dzialać (z nie znancyh mi powodów
wyrzuca - timeout) choć zaraz potem po zalogowaniu się i odpaleniu adsl-start
wszystko gra :/

2. Jak zrobić aby można było praktycznie móc się logować na maszyne stojącą za
neostradą ? Tam zdaje się jest zmienny numer IP ? Nie za bardzo chce mi się
stawiać vpn ...

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Całość, poszła wyjątkowo bezboleśnie (choć jak widziałem ten cyrk windziany to
byłem poważnie zaniepokojony).
Co prawda nie udało mi się ściągnąć rejestracji lynxem - ale jak się okazało i
tak była w pdfie.. jak dla mnie cała ta rejestracja to kompletna bzdura

--
Mateusz Korniak