ASUS CUSL2 i poweroff

Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 17 Maj 2003, 02:00:43 CEST

Mam taki problem: posiadam płytę główną ASUS CUSL2 (to nie jest
problem;-)) i na PLDowskim jądrze (sprawdzałem na 2.2 i i 2.4
(aktualne)) poweroff nie chce mi wyłączyć komputera. Wypisuje komunikat
"power down", wyłącza dyski, ale nie chce odłączyć zasilania. W
"modules" mam dopisane "apm power_off=1", ale to też nie pomaga. U
mojego kumpla na tym samym jądrze, bez ww. modułu działa jak należy. U
mnie działało na RedHatowskich jądrach (od 7.0 wzwyż, innych nie
testowałem). Czy ktoś potrafi mi pomóc? Strasznie mnie denerwuje
nurkowanie pod biurko, żeby wyłączyć kompa:-D.
CyberPE