Neostrada i jej kabel.

Śro, 14 Maj 2003, 12:30:10 CEST

On Wednesday 14 of May 2003 12:16, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> A sparwdzałeś http://pld.linux.edu.pl/ ?

Nie, dzięki bardzo - może ten timeout pomoże.
Googlowałem, ale widocznie tej strony google nie skanuje (dynamicznie
generowana gdy ma statyczny odpowiednik).

Jeszcze jedno pytanie mi się nasuneło :)
Czy ów kabel od neostrady (dostarczany przez tpse) oraz port ethernetowy w
modemie nie są jakieś specjalne ;) ?
Nie chciał działać żaden inny kabel ani modem neo z oryginalnym kablem w
konfiguracji innej niż bezpośrednio do karty sieciowej ?

--
Mateusz Korniak