[MBT] new entry in pkg mysql "brak skryptu mysql_install_db"

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pią, 16 Maj 2003, 09:10:06 CEST

[15 maj, 2003] bugs w pld.org.pl napisał:

>Date: 2003-05-15 22:29:16+02	Author:  (qba) <soovack w gazeta.pl>
>Title:         brak skryptu mysql_install_db
>Ticket ID:     #662
>Ticket URL:    http://bugs.pld.org.pl/?bug=662
>Package:       mysql-5:3.23.53-1
>Category:      doesn't work as it should
>Current state: opened
>Text:
>
>Zrobilem wszystko co nalezalo zrobic po zainstalowaniu pakietu.
>Ale mimo to caly czas dostaje jeden i ten sam komunikat:
>ERROR 1045: Access denied for user root w localhost
>(Using password: NO)
> [...]

rpm -i mysql mysql-clients
/etc/rc.d/init.d/mysql init
/etc/rc.d/init.d/mysql start
mysqladmin -u mysql password 'moje_haslo'

W PLD domyślnie bazą MySQL administruje user mysql, nie root.

--