Neostrada i jej kabel.

Śro, 14 Maj 2003, 18:16:48 CEST

On/Dnia Wed, May 14, 2003 at 12:36:06PM +0200, Mateusz Korniak wrote/napisał(a)

> Chyba nie - próbowałem go podmienić na inny (działający) crossowany, jak i
> używać tepsianego w miejscu gdzie był używany ów crossowany.
> W obu przypadkach porażka.
U mnie działa na crossowanym kablu pomiędzy splitterem adsl tepsianym,
a linuxem z dodatkową sieciówką.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux