Sftp

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 17 Maj 2003, 08:59:26 CEST

bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl wrote

>Bo to tak działa: program sftp łączy się poprzez ssh z innym kompem (np.
>z twoim) i tam zdalnie odpala program sftpserv. Z nim sie komunikuje
>używając specjalnego protokołu.
>
>Ty potrzebujesz programu sftpc z pakietu sftp lub programu sftp
>(późniejszy protokół) z pakietu openssh-clients
>
>bajcik

Wszystko to miałem na obudu poldkach tylko brakowało na serwie:

[adas w zerwer1 adas]$ sudo cat /etc/ssh/sshd_config | grep sftp
Subsystem       sftp    /usr/lib/openssh/sftp-server

^ Jeszcze raz dzięki za pomoc Adamowi.

P.S. Szkoda że poldek nie obsługuje sftp. Póki co postawiłem proftp i
sfp ten pierwszy tylko na anonymousa.
P.S.2 Jak by ktoś w okolic krakowa chciał pakiety do PLD na CD to niech
da znać na priv (przydaje się jak chce sie zacząć mirrorować, szybciej
idzie zgrać na dysk z CD niż ściągać całość, zwłaszcza że katalog "base"
się nie zmienia dla Ra).

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937