Płytki audio

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 23:09:23 CEST

On Mon, 19 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Twój ogródek i mozesz w nim robić co chcesz. Jezlei nie potrafisz
> oddzielić od tego rzeczy których nie powinno się pod żadnym pozorem
> ignorować na poziomie dystrybucji to lepiej poprostu przgryź palec zanim
> następnym razem przyjdzie Ci ochota pisać podobne brednie.

Jakie pięęęękne autorytarne stwierdzenia...
Brednią jest to co ty uznasz za brednię - gratuluję dobrego samopoczucia.

Apropos cdrecord - zupełnie przypadkiem wybrałem ten sam przykład co twój
przedpiśca, bo to *bardzo* powszechna praktyka. To samo dotyczy
mountowania zasobów samby i wielu, wielu innych rzeczy.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...