kadu

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Sob, 17 Maj 2003, 16:57:52 CEST

Le Samedi 17 Mai 2003 11:15, Piotr Szymański a écrit :
> Hi,
> Michał Sutkowski (Saturday 17 of May 2003 01:47)

> Na pewno ci pomoze rebuild kadu. Zastanawiam sie tylko dlaczego mu brakuje
> tej funkcji i skad ona jest, prawdopodobnie z qt. Tylko jakim cudem i w
> ktorym miejscu moglo wejsc do ra qt binarnie nie kompatybilne wstecz...
> Daj rpm -q qt kadu.

$ rpm -q qt kadu
qt-3.0.5-7
kadu-0.3.3-1

Nie wiem czy to ważne (według mnie nie powinno wpływać) jakiś czas temu sam
sobie kompilowałem kadu 0.3.3-rc4 zanim pojawił się w PLD-upgrades-general
ale mam go zainstalowanego w /usr/loca/ i ono działa poprawnie (uruchamiam je
poprzez wywołanie /usr/local/bin/kadu). Natomiast to zainstalowane z PLD
(które uruchamiam poprzez wywołanie /usr/X11R6/bin/kadu pokazuje właśnie
takie brzydkie rzeczy jak wyżej zgłaszałem. Czy to, że kompilowałem i
instalowałem pod /usr/local/ kiedyś to ręcznie może wpływać na działanie
wersji z PLD zainstalowanej później (która znajduje się pod /usr/X11R6/bin)?
Nie sądzę. "rpm -y kadu" nie wskazuje, żeby pliki po zainstalowaniu różniły
się od tych w paczce .rpm (tutaj brałem pod uwagę możliwość pominięcia przez
rpm instalowania plików (np. bibliotek), które zostały na przykład stworzone
po kompilowaniu - oczywiście nie wiem czy to w ogóle możliwe bo nie znam się
na tym).

Czy jest jeszcze ktoś, komu źle działa kadu z pld 0.3.3? Jeżeli mój przypadek
jest odosobniony, to nie chcę nikogo absorbować, bo wtedy najwidoczniej jest
to sprawa mojego komputera czy konfiguracji mojego komputera. W końcu mam
jeszcze wersję skompilowaną samodzienie, która działa.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl