KDE 3.1.1a, Konqueror, fonty i okolice

Paweł Szopiński p.szopinski w datatech.pl
Sob, 17 Maj 2003, 18:45:01 CEST

Witajcie,

mam problem z Konquerorem i renderowanymi przez niego fontami, bez
względu co mu zdefiniuje i tak renderuje nie te fonty, np, aktualnie
zdefiniowałem takie:

http://t0tal.websites.pl/konqueror_czcionki2.jpg

Wybrałem strone kodową strony i nadal jest:

http://t0tal.websites.pl/konqueror_czcionki.jpg

Bez względy na jaką bym nie zmienił takie coś. Chciałbym wiedzieć czy
gdzieś jeszcze się to definiuje, a może konqueror bierze sobie
czcionke z tego co było zdefioniowane na stronie i wrzuca to a ja nie
mam takich fontów w 8859-2? Nie wiem. :(

Pozdr.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl