kadu

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 17 Maj 2003, 18:09:23 CEST

Dnia Saturday 17 of May 2003 16:57, Michał Sutkowski napisał:

> $ rpm -q qt kadu
> qt-3.0.5-7
> kadu-0.3.3-1

[jack w pldworkstation jack]$ rpm -q qt kdelibs kadu
qt-3.1.2-2
kdelibs-3.1.1a-2
kadu-0.3.4-0.pre2.1

kadu-0.3.3-1 działało u mnie świetnie, natomiast kadu-0.3.4-0.pre1
segfaulciło przy próbie kliknięcia do kogoś. pre2 z kolei chodzi równie
świetnie jak 0.3.3 (nie wrzucałem tego do cvs, bo powiedziano mi, że
wersje pre w RA-branch nie są mile widziane).

> Czy jest jeszcze ktoś, komu źle działa kadu z pld 0.3.3? Jeżeli mój
> przypadek jest odosobniony, to nie chcę nikogo absorbować, bo wtedy
> najwidoczniej jest to sprawa mojego komputera czy konfiguracji mojego
> komputera. W końcu mam jeszcze wersję skompilowaną samodzienie, która
> działa.

A może spróbuj z nowszym qt? No i które kdelibs, jak to zasugerował
kloczek?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/