nvidia one more time

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Nie, 18 Maj 2003, 16:25:45 CEST

On Sun, 18 May 2003 14:24:25 +0200
Adam Zaleski <netlest w netlest.net> wrote:

> Ale w sumie czy moze cos byc nie tak z konfiguracja w XF86Config
> jezeli TEN SAM PLIK dziala pięknie (i ma screeny zdefiniowane)
> ze standardowym nv a z nvidia juz nie ma..

Spróbuj zmienić parametry monitora, zresztą generalnie nie polecam
-nvidia, ze chociażby ze względu na to że miałem dwie nvidie i obydwie
nie utrzymały mi maszyny bez awarii powyżej jednego dnia, aktualnie mam
tdfx i mam uptime 4 dni :> Fuck nvidia!

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |