nvidia one more time

Adam Zaleski netlest w netlest.net
Nie, 18 Maj 2003, 16:59:37 CEST

Hello Tomasz,

Sunday, May 18, 2003, 4:34:05 PM, you wrote:

> .. można go rozciagnać w szerz ;>
> Dzizus .. pzrecież logicznym jest że trzeba zrekonfigurować całość pod
> wpisy jakich spodziwa się ten moduł, a o to najprościej dowidzieć się
> przegenerowując plik konfiguracyjny (nie ma co bawić się w gdybanie) ..

Widzisz w sumie nie do końca po kazdej zmianie
sterownika z nv na nvidia nalezy zmieniac caly XF86Config..
Wtedy mi nie dzialal moj stary konfig jak wpisalem do niego
nvidii sterownik. Teraz mam taki plik, ze obojetnie
czy w nim wpisze nv czy nvidia to dziala...
Lekko ModeLine tylko musze poprawiac.. ale wstaje!
A wtedy nie ;-(

Jednak.. djrzulf powiedzial dobrze. Fuck nvidia!
NV rulez jednak.

--
pozdrawiam