Syslog-ng i wariująca ALSA

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Nie, 18 Maj 2003, 17:43:46 CEST

> Tylko co ma jedno z drugim wspólnego ?
> syslog-ng po za zczytywaniem rzeczy z /proc/kmsg nie ma żadnego innego
> styku z kernelem w którym mógłby coś tu namieszać.
> Czysty zbieg okoliczności że zauważyłś to po tym upgrade.

Nie znam się, ale jest tak, że to, co produkuje się ze speca
(alsa-driver - zełgałem, po sprawdzeniu okazało się jednak, że mam alsę
z paczki, tylko sam ją sobie budowałem) idzie do /lib/modules*. Czyli
jest to jądro.

Kawałek kmodu, który powoduje wyplucie tego komunikatu to:

 /* count register returns full size when end of buffer is reached */
 if (size != count) {
     snd_printd(KERN_ERR "invalid via82xx_cur_ptr, using last valid pointer" );
	 res = viadev->lastpos;
 } else {

a makro snd_printd rozwija się w core.h w

  #define snd_printd(fmt, args...) \
      printk(fmt ,##args)

Czyli jak dla mnie, to ALSA wali to tam, gdzie idą inne komunikaty wrzucane
przez jądro. A te syslog wyłapuje.

Nie rozumiem więc.
--
Marcin Gajda -- marcin.gajda w cs.net.pl