Syslog-ng i wariująca ALSA

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Nie, 18 Maj 2003, 18:09:59 CEST

> Normalnie przy tandemie syslogd, klogd po restarcie syslogd trzeba było
> zawsze zrestartować klogd bo inaczej syslogd był głuchy ba to oc szło z
> klogd. Używasz konfiguracji w której wyciagasz kumunikaty z /proc/kmsg ?
> jeżeli nie to pomóc może uruchomienie klogd (choć poprawka konfiguracji o
> ile jest ona niewłaściwa będzie lepsza).

Nic mi nie wiadomo o tym, abym używał jakiegoś klogd. A w mojej
konfiguracji w syslog-ng.conf jedyne źródło to

source src      { unix-stream("/dev/log"); internal(); };

(tak było w pakiecie).

Spróbuję zmienić na /proc/kmsg i zobaczę, co się stanie

Pozdrawiam,
--
Marcin Gajda -- marcin.gajda w cs.net.pl