Syslog-ng i wariująca ALSA

Nie, 18 Maj 2003, 18:02:06 CEST

On Sun, 18 May 2003, Marcin Gajda wrote:

> Nie znam się, ale jest tak, że to, co produkuje się ze speca
> (alsa-driver - zełgałem, po sprawdzeniu okazało się jednak, że mam alsę
> z paczki, tylko sam ją sobie budowałem) idzie do /lib/modules*. Czyli
> jest to jądro.
>
> Kawałek kmodu, który powoduje wyplucie tego komunikatu to:
>
>  /* count register returns full size when end of buffer is reached */
>  if (size != count) {
>      snd_printd(KERN_ERR "invalid via82xx_cur_ptr, using last valid pointer" );
> 	 res = viadev->lastpos;
>  } else {

> [...]

Normalnie przy tandemie syslogd, klogd po restarcie syslogd trzeba było
zawsze zrestartować klogd bo inaczej syslogd był głuchy ba to oc szło z
klogd. Używasz konfiguracji w której wyciagasz kumunikaty z /proc/kmsg ?
jeżeli nie to pomóc może uruchomienie klogd (choć poprawka konfiguracji o
ile jest ona niewłaściwa będzie lepsza).

kloczek