Płytki audio

Nie, 18 Maj 2003, 18:14:16 CEST

On Sun, 18 May 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> No właśnie, może warto rozpocząć osobny/nowy wątek na ten temat ?
> Rozpoczniesz Tomku ? :)

Już to zrobiłem :)
Kwestia jest tutaj w tym że dyskutowac nei ma za bardzo o czym. Najpierw
trzeba porobić próby jak to jest, sprawdzić nasze pam_console i dopierio
wobec konkretnego stanu rzeczy i isniejących ograniczeń można będzie
podyskutoweać o tym co jeszcze i jak można zrobić żeby było lepiej.

Osobiście na to teraz cza uneimam .. dzimi pojawia się w przebłyskach,
Janek rękę złamał, RMF ostanio wypoczywał i zapewne teraz bedzie miał
nawał roboty, a kilka innych osób które mogłby coś zrobić wolą zajmować
sie innymi rzeczami w ramach czasu jaki inm pozostaje (tez skądinąd
potrzebnymi).
Priorytetem dla mnie jest nadal w tej chwili bootstrap Ac + bieżące
utrzymanie Ra. Jezlei coś mi zostanie z tego to może będę w stanie się
coś tu pobawić.

Kwestia w tym że zasoby teraz w cvs mamy w dosć dobrej kondysji (nie
najlepszej z możliwych ale nie odsataje to dość mocno od tego co jest na
bierżaco dosępne). Kwestia w tym że jako grupa po woli powinniśmy zacząć
się skupiać na zwalczaniu tych rzeczy które przeszkadzaja w płynnym
otwarciu Ac .. i to to bym prosił żeby każdy w ramach czasu jaki posiada
na PLD część z tego wydzilił na myślenie i prace nad różnymi
szczegółami jakie są tu do rozplątania (nie koniecznei dużo ale możliwie
regularnie).

Ergo: pora szcząć kompletowac listłę tego co w tej chwili jeszcze tu
zawadza.
Kernel bazowy wydaje się że już jest. Pytanie: jak wygląda sprawa glibc,
gcc (po ostaniej zmianie na 3.3) i binutils ?
Co z rpm-em ? w jakiej kondyycji ogólnei są te zasoby ?

kloczek
PS. Myśleć o uprawnieniech i tak trzeba w jednym kawałku .. najlepiej
jakby ktoś wziął sobie pod lupę temat i spóbował się nim pobawić od czasu
do czasu raportujac na lisę co mu sie udało zrobic.