[AC] Lista - co zawadza w AC (By³o Re: P³ytki audio)

Przemys³aw Stanis³aw Knycz zolw w wombb.edu.pl
Nie, 18 Maj 2003, 19:05:31 CEST

On Sun, 18 May 2003 18:14:16 +0200 (CEST)
Tomasz K³oczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Ergo: pora szcz±æ kompletowac list³ê tego co w tej chwili jeszcze tu
> zawadza.
> Kernel bazowy wydaje siê ¿e ju¿ jest. Pytanie: jak wygl±da sprawa
> glibc, gcc (po ostaniej zmianie na 3.3) i binutils ?
> Co z rpm-em ? w jakiej kondyycji ogólnei s± te zasoby ?

glibc dzia³a dobrze, gcc testujê narazie 3.2.3 - problemów z nim
narazie nei ma, na binutilsach nie kompiluje siê ksh (narazie budujê
na tych co otagowa³em). RPM dzia³a aktualnie bez problemowo,
przynajmniej ja nie zauwa¿y³em. Tam w specu pisze TODO, ale nie wiem o
co dok³adnie chodzi, bo wydaje mi siê ¿e to dzia³a :)

Przekszadza gettext - nie buduje siê, trzeba siê zastanowiæ co z
paczkami tcl, tk - tam s± patche dodaj±ce soname, bo problemy z tym
by³y, tix siê nie kompiluje aktualnie - nie czajê o co chodzi, tak jakby
siê nie linkowa³.

Który kernel chcesz wrzuciæ ?

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemys³aw "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl