Jak nagrać płytkę > 700MB?

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Pon, 19 Maj 2003, 19:37:15 CEST

On Mon, 19 May 2003, Michal Kochanowicz wrote:

> Hej!
>
> Potrzebuję nagrać płytkę 720MB. Niestety cdrecord się buntuje (poniżej).
> Trochę to dziwne, bo niby pisze że płytka ma 826MB, ścieżka 719MB, a bez
> overburn nie chce wogóle próbować. A z overburn się wykrzacza.
>
> Nagrywarka to LG32 zflashowana na LG40, płytka to platinium 800MB.
>
> [misiek w wieszak tmp]$ sudo cdrecord -v -dummy -overburn tss.iso

[...]

> Starting to write CD/DVD at speed 40 in dummy TAO mode for single session.

Z overburningiem lepiej nagrywać w DAO (nie wiem czy z TAO się wogóle da
?). Ostatecznie czasem podobno pomaga opcja -ignsize, choć nie zalecana.
Jeśli Ci się uda to byłbym wdzięczny za info bo mam taką samą nagrywarkę
też przerobioną na 40, ale jeszcze nie próbowałem nagrywać 800MB.

--
Grzegorz Sulima

God: What are you doing now?
Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't! It's just like those miserable psalms, always so depressing