Problem z Fetchmailem?

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 19 Maj 2003, 21:39:15 CEST

Witam,
Na razie zgłaszam tutaj - bo nie wiem, czy to jest błąd który wystąpił
tylko u mnie, ale po upgrade poldkiem Fetchmaila z wersji 6.2.0.-1 na
wersje 6.2.2-1 nagle przestała mi się ściągać poczta z jednej skrzynki
(pozostałe dwie działały dalej) - wyświetlał bład, że zły user albo
login - kod błędu=15
Pomógł powrót do poprzedniej wersji.
Przy okazji w poldek.conf pojawił się następny HOLD :-) (lilo i
fetchmail)

ps.
proponuje może o zgłaszanie przez userów swoich ulubionych HOLDów w
poldek.conf :-)))))

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski