Jak nagrać płytkę > 700MB?

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 19 Maj 2003, 20:02:03 CEST

Grzegorz Sulima wrote:

> Z overburningiem lepiej nagrywać w DAO (nie wiem czy z TAO się wogóle da
> ?). Ostatecznie czasem podobno pomaga opcja -ignsize, choć nie zalecana.
> Jeśli Ci się uda to byłbym wdzięczny za info bo mam taką samą nagrywarkę
> też przerobioną na 40, ale jeszcze nie próbowałem nagrywać 800MB.

Ja na nieco starszej (LG GCE-8160) bez problemu robiłem overburn.
Oczywiście da się _wyłącznie_ w trybie DAO.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/