Ra na nest

Galimedes galimedes w interia.pl
Śro, 21 Maj 2003, 18:02:50 CEST

-------Original Message-------

From: Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
Date: 21 maj 2003 17:44:06
To: Lista dla korzystających z Polerowanej Dys trybucji Linuksa
Subject: Re: Ra na nest

>Sorry nie zrozumielismy sie rzecz w tym że juz szukalem a link na pldusers
one.pl nie dziala jak by tam bylo to bym sobie przeczytal tego mnie jeszcze
uczyli interesuje mniejak zmienic serwery w poldku zeby zrobic dist-upgrde
na nest

rzeczywiście, nie działa: cały serwer linux.edu.pl nie żyje :(

co do przejścia na nest:
zrobienie --upgrade-dist z zasobami nesta w najlepszym wypadku się nie
uda w najgorszym rozwali system :)
występują tam niespełnione zaależności głównie związane z glibc i okolicami.

póki linux.edu.pl nie wróci do życia, spróbuj przeszukać archiwa grupy -
wałkowane było wiele razy, oraz może zapoznaj się z:
http://team.pld.org.pl/~djrzulf/install-nest-dc

Marcin.

ps. Taaak, wiem że pytasz tylko o adres zasobów nest
(ftp.nest.pld.org.pl/test/$arch), a linia do poldka to:
nest ftp://ftp.nest.pld.org.pl/test/$arch
"you have been warned"

Dzieki o to mi chodzi :]

http://lists.pld.org.pl/

Nie dziekuj! KLIKAJ!!! >>> http://link.interia.pl/f1717