ASUS CUSL2 i poweroff

Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 19 Maj 2003, 03:55:22 CEST

Użytkownik [uho] napisał:

>w /etc/modules dodaj modol 'ospm_sytem' bez zadnych opcji, oczywiscie tylko w 2.4.x

Jak rozumiem 'ospm_system' miało być? Zjadło literkę, czyż nie?
Hmmm...daję 'modprobe osp_system' i dostaje 'can't locate module'
Sprawdzam więc 'find -name *ospm*' i  zero wyników. Mój kernel to 2.4.18
na i686 wzięty z paczek które znalazłem na PLD.
Może jakiś inny pomysł? Powtarzam, że w RH hulało bez problemu
CyberPE