ASUS CUSL2 i poweroff

Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 19 Maj 2003, 03:55:05 CEST

Użytkownik Grzesiek Sojka napisał:

>Jak rozumiem
>options apm power_off=1
>Poza tym nie jestem pewien czy ta opcja nie jest do acpi. Do tego sprawdz
>jakie opcje byly wlaczone dla apma przy kompilacji (modinfo) i czy modul
>apm laduje sie bez problemow. Np. w maszynach SMP nie laduje sie wcale.
>Jest taka flaga dla apm cos z "real mod" do wylanczania kompa. U mnie bylo
>na 0 i dzialalo a na 1 nie. Teraz mam SMP i uzywam ACPI.

to "real mod" jest ustawione na 1. Ja nie mam SMP:-). Jak w takim razie
zmienić tą flagę? Obejdzie się bez kompilacji jądra (jeśli to głupie
pytanie to przepraszam. Ja się na razie nie bawiłem kernelami i
kompilacją....no przynajmniej mi to nie wychodziło, bo kiedyś
próbowałem) i jaką mam gwarancję, że to pomoże.
I trochę OffTopic: gdzie można znaleźć jakiś DOBRY artykuł po polsku o
kompilowaniu kernela? Próbowałem to robić korzystając z linux.sky.pl i
nie ruszyło. Wywaliło coś o "unable to mount...", ktoś mi powiedział, że
chodzi o initrd, ale w ww. artykule nie było słowa na ten temat.
CyberPE