P³ytki audio

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pon, 19 Maj 2003, 20:56:06 CEST

On Mon, 19 May 2003, Tomasz K³oczko wrote:

> Pawe³ jeszcze raz ogrnicz sobie pisanie listów w poniedzia³ki ;>
> Wk³adasz w to co piszesz tyle emocji ¿e dla kogo¶ postronnego moze siê
> nawet wydawaæ ¿e musisz mieæ racje skoro wyg³aszasz tak zdecydowane
> opinie. Zastanowi³e¶ sie choæby przez chwilê kto wykowywa³ audyt tych
> konkretnych aplikacji na okazjê g+s ?

Co nie zmienia faktu, ¿e taka opcja mog³aby siê przydaæ w przypadku
odwrotnym - mam program, którego czasem chcê u¿yæ (wtedy mogê z roota czy
z czegotam chcê) ale nie chcê ¿eby mia³ po ka¿dym upgradzie [ug]+s.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl