P³ytki audio

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 21:23:49 CEST

On Mon, 19 May 2003, Bartosz Taudul wrote:
[..]
> Ch*j mnie obchodz± jakie¶ audyty, jak sobie ustawiê +s dla cdrecord na
> maszynie do której mam dostêp tylko ja, to mi³o by by³o gdyby rpm mi go
> nie usuwa³ przy ka¿dym upgradzie.

Prosze Ciê bardzo ¿eby¶ jednak nie wyg³asza³ opini które mog± meiæ jakei¶
znaczenie dla Ciebie osobi¶ci ale nie powinny mieæ ¿adnego wp³ywy na
kszta³t zasobów dystryucyjnych.
Twój ogródek i mozesz w nim robiæ co chcesz. Jezlei nie potrafisz
oddzieliæ od tego rzeczy których nie powinno siê pod ¿adnym pozorem
ignorowaæ na poziomie dystrybucji to lepiej poprostu przgry¼ palec zanim
nastêpnym razem przyjdzie Ci ochota pisaæ podobne brednie.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl