Jak nagrać płytkę > 700MB?

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 19 Maj 2003, 21:57:06 CEST

Artur Flinta wrote:

> W trybie ATAPI nie działa transfer UDMA więc dlatego nie wydala, włącz
> emulację SCSI i bedzie OK

Dzieki spróbuje w sobote.
Ale prawde mówiąc to ona się nie wywala tylko zwalnia sama. Jeszcze mi
żadnej płyty nie zniszczyła. Po prostu jest taki efekt że dochodzi do
17x podem zwalnia do 12x. Następnie przyspiesza do 16x i zwalnia do 14x
i tak w kółko.
Ciekawe jest też to że płyty zrzuca na dysk z pełną prętkością.

No nic zobacze w sobote jak włącze emulacje SCSI jaka jest różnica. :)

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937