Płytki audio

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 23:05:20 CEST

On Mon, 19 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Znowu SP ? (Syndrom Poniedziałku :)

Przegiąłeś....

> Oczywiście w przypadku niedoswiadczonej osoby lepiej od razu byłoby
> pracować z root-a (po co ograniczać się do nadania uprawnień jakieś
> grupy ?)

O czym ty gadasz??

> Paweł jeszcze raz ogrnicz sobie pisanie listów w poniedziałki ;>

Powiem krótko - odpieprz się.

> Wkładasz w to co piszesz tyle emocji że dla kogoś postronnego moze się
> nawet wydawać że musisz mieć racje skoro wygłaszasz tak zdecydowane
> opinie.

Zajebiście.

> Zastanowiłeś sie choćby przez chwilę kto wykowywał audyt tych
> konkretnych aplikacji na okazję g+s ?

cdrecord? Setki, tysiące ludzi. To jest program *powszechnie* używany z
+s. Jakoś debianowcy nie mają problemów z suid-managerem w deb-ach.

Często zdażają się bardzo specyficzne zastosowania, w których tu czy tam
trzeba zmienić uprawnienia w systemie. Nie wszystko jest zawsze pod
linijkę tak jak ty byś sobie w swoim idealnym świecie chciał.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...