Płytki audio

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 23:28:58 CEST

On Mon, 19 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie jest powszechni używany.

oj, jest, jest.
Tym razem ty ignorujesz fakty.

> Powszechnie używane jest obecnie rozwiaznie z pam_console zmieniajacym
> uprawinia do odpopwiodniego dev w trakcie rozpoczęcvia sesji. Tak jest w
> RH, MDK a nawet Debianie.

Od niedawna.
Mam kilka RH i debianów (nie najnowszych) i nie ma tam tego.

> U nas twgo nie ma i tym masz rację .. u nas nie jest to powszechnie
> używane.

Nie przekręcaj moich słów i racz łaskawie nie wkładać w moje usta czegoś
co nie powiedziałem. +s jest używane powszechnie.

> Pośrernio było to pytanie czy u nas nie może być podobnie.

Można, czemu nie?

> Jeszcze raz: dystrybucja nie musi być przygotowana na wszelkie tego typu
> wypadki.

Ale może.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski