cweb poszukiwany

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 19 Maj 2003, 23:37:01 CEST

19 maja 2003 (20:31:58) Tomasz Kłoczko napisal:
TK> Widac jest to tak znane że tylko Ty wiesz co to jest :)
TK> Poprostu spakietuj to sam ..

Narzędzia do tzw. "literate programming", tzn. piszesz program w c i
komentarz w TeXu w jednym pliku, a potem możesz wyciągnąć albo TeXa z
przejrzyście opisanym programem, albo program (.c, .h itd. :) ).
TeXnicy na pewno to znają. Myślałem, że to może z tetex'em przychodzi,
ale nie :(. Może po sesji spróbuję spakietować (czyli pewnie w
październiku).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (