UPS i PLD

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 20 Maj 2003, 09:36:20 CEST

Dnia wto 20. maj 2003 09:30, Krzysiek Koziarek napisał:
> Czy możecie polecić jakiegoś niedrogiego UPS (wystarczy 300W), który
Fiedeltronik ARES 500 VA ma 2x prąd + RS-232 + kabelek + oprogramowanie
wszystko jest w pudełku, działa rewelacyjnie.

poza tym jak pisał Kloczek wcześniej patrz pakiet nut (jeszcze osobiście nie
sprawdzałem) ale na liście były posty że EVER'y spokojnie z tym działają.

A ARES'y 500 sprzedawałem ostatnio do klienta końcowego po 389 pln netto
i to z zapasem, bo kupowałem taniej (ale nie moge napisac po ile).

pozdrawiam,
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej