nvidia one more time

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 20 Maj 2003, 02:08:46 CEST

Dnia pon 19. maj 2003 13:24, Bartosz Taudul napisał:
[...]
> Nie było to aby XFree 4.1? Albo nvidia w połączeniu z rivafb? Bo mnie
> z powodu nvidii nigdy nic się nie powiesiło.
Ja dla odmiany w pracy mam Radeona 8500 a w domu dwie NVidie (w jednym
kompie w konfiguracji dwumonitorowej). I jakoś oba rozwiązania są OK. Ani
jedno, ani drugie nie jest jakoś lepsze od konkurencji. NVidie chodzą na
sterownikach binarnych - nie pamiętam kiedy ostatnio mi się komputer
zawiesił z ich powodu. W pracy Radeon chodzi na XFree-4.3.0 i też nie mam z
nim żadnych problemów.

Nie widzę sensu, żeby się sprzeczać w tej materii. Dodam natomiast, że
Q3Arena chodzi mi szybciej pod Linuxem jak pod Win98. I to na najlepszych
ustawieniach. I to na pewno wina sterownikół karty, bo procek jest
relatywnie słaby (K6-2/500).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498