problemy dwa

Wiktor R. Braun security w convector.com.pl
Czw, 22 Maj 2003, 11:24:07 CEST

Marcin Bohosiewicz napisał(a):
> A to niestety tak jest... kloczek sie uparl na upgrade'owannie lilo
> dla ra w general, a niestety coponiektore wersje ktore tam trafiaja
> sa bledne... Sam kiedys usuwalem jakies lilo co bootowac nie umialo.

No cóż, u mnie wystąpił fajniejszy błąd przy starcie, a instalacja LILO
nie wyrzucała żadnych błędów:

LILO - Timestamp mismatch.

i to było tyle co widziałem po restarcie systemu... Rozwiązaniem było
szybkie nauczenie się grub'a i przejście na niego. Ten przypadek wystąpił
u mnie tylko na jednej maszynie z kilkunastu.

PS: aktualizacje robiłem z automatu via apt co tydzień w nocy, ale ten
też od pewnego czasu powariował i wywala ciągle OBSOLETE, pomogło
przejscie w całości na super programik jakim jest poldek !

--
Pozdrawiam, Wiktor R. Braun