Jak to cholerstwo zbudować???

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 22 Maj 2003, 14:16:12 CEST

Chciałem sobie zbudować mplayer-a z CVS-a, ale pod RA. Zasadniczo - jak się
łatwo domyślać - stanęło na kwestii zależności. Próbowałem z tym sobie
poradzić kompilując to, co potrzebne. Ale mam tak: jednym z pakietów
potrzebnym do zbudowania czegośtam po drodze jest autoconf w odpowiednio
nwej wersji. Ale:
1. autoconf potrzebuje do zbudowania m4 w wersji 1.4p
2. m4 do zbudowania potrzebuje gettext-devel >= 0.11.5
3. gettext potrzebuje automake >= 1.7.5
4. automake potrzebuje autoconf >= 2.54
I kółeczko się zamyka. Mam jakąś szansę, żeby to ugryźć bez przechodzenia na
DC/NEST?
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498