Linux na dyskotekę:-D

Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 21 Maj 2003, 22:22:34 CEST

Tym razem nie mam żadnego pytania;-), uwag, ale takie
spostrzeżenie/żarcik/ciekawostkę, sam nie wiem. Bawiłem się ostatnio
poleceniem cat i wymyśliłem sobie komendę "cat /dev/hda1". Sami
spróbujcie. To chyba się nie kwalifikuje jako bug, ale mój głośnik
systemowy zaczął wydawać serię przedziwnych dźwięków, a na ekranie
pojawiały się setki dziwnych znaczków. Normalnie jak na jakimś
technoparty :-). Czy to ma jakieś "logiczne" uzasadnienie? Tak z
ciekawości pytam:-D.
CyberPE