Linux na dyskotekę:-D

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 22 Maj 2003, 23:19:20 CEST

Dnia 2003.05.21 22:22, Cinek napisał(a):
           ^^^^^^^^^^^^^^^
Zmien sobie datę na poprawną

> Tym razem nie mam żadnego pytania;-), uwag, ale takie spostrzeżenie/
> żarcik/ciekawostkę, sam nie wiem. Bawiłem się ostatnio poleceniem cat
> i wymyśliłem sobie komendę "cat /dev/hda1". Sami spróbujcie. To chyba
> się nie kwalifikuje jako bug, ale mój głośnik systemowy zaczął
> wydawać serię przedziwnych dźwięków, a na ekranie pojawiały się setki
> dziwnych znaczków. Normalnie jak na jakimś technoparty :-). Czy to ma
> jakieś "logiczne" uzasadnienie? Tak z ciekawości pytam:-D.
> CyberPE

Równie jak to co wykonałeś ;) Terminal mógł doznac przepełnienia
bufora, mogła poleciec przypadkowa sekwencja sterująca wydająca pisk,
jednym słowem nic specjalnego. Spróbój z roota zrobić cat /dev/null > /
dev/hda - to jest dopiero jazda :>>>>

			Artur

ps. Tak tylko na wszelki wypadek, nie rób tego :)