Statystyki lstata

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 24 Maj 2003, 10:41:09 CEST

Dnia sob 24. maja 2003 10:08, Szymon 'Trasher' K napisał:

> A masz w /etc/lstat/config wszystkie ścieżki podane
> (iptables/ipchains)?
YESS!!!!!!!!!! To był strzał w dziesiątkę :) A ja głupi myślałem, że jak wezmę
pakiet dystrybucyjny, to będzie działał out of pudełko :) Brakowało mi
ścieżki do ipchains w konfigu :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org