Offtopic: czytanie zabezpieczonych plyt z muzyka

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pon, 26 Maj 2003, 07:49:52 CEST

Dnia 05/26/2003 12:39 AM, Użytkownik wrobell napisał:

> Znam rozwiązanie. Zwrócić płytę, ponieważ nie jest zgodna ze
> standardem. Możesz podać co to za płyta?
>
> [...]
Heh. Bardzo mi na niej zalezy. Mike Oldfield Tubular Bells 2003.
Adam Skowronski

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/