[OT] squid zwariował: Disk space over limit: -10499556 KB ...

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 28 Maj 2003, 17:57:54 CEST

Andrzej Szombierski wrote:

> problem w tym, ze na dysku jest wolnego miejsce jeszcze duzo (gdzies
> drugie tyle, co spool).

A masz logrotate? Ja miałem problem ze squidem, jak logi przekrocczyły
2GB ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com