Offtopic: czytanie zabezpieczonych plyt z muzyka

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Śro, 28 Maj 2003, 10:21:44 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

> Hmm... a co w sytuacji keidy panienka w sklepie wsadzi płytkędo playera
> i powie że SOA#1? Chętnie przyłączyłbym się do akcji zwracania bo mam
> ochotę na tą płytę a nie mam standalone CD :(

Na plytce jest naklejka, ze moze sie nie odtwarzac na niektorym sprzecie.

Mozna ja odsluchac pod Windowsem, mozna ja nawet zgrac pod windowsem,
ale chyba nie po to kupuje plyte, zeby sobie ja przegrywac. Rownie
dobrze mogliby zawartosc zzipowac, tylko wtedy to pewnie mplayer by
sobie poradzil.

Rade zeby zwrocic dostalem nawet od oficjalnego fanklubu, ale .......

Aha - probowalem jeszcze cdparanoia. Nie jestem zaawansowany, ale na 17
utworow, jakie sa, znalazla 12 z czego dwa o czasie 0.00. Wiec chyba sie
nie nadaje.

Adam Skowronski

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania