[Offtopic] lamerskie pytanie o /var/log/

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 29 Maj 2003, 18:17:08 CEST

On Thu, 29 May 2003, Cinek wrote:

> Ja mam takie pytanie odnosnie katalogu /var/log/: Czy moge go bezkarnie
> usunac, czy tez nie powinienem tego robic bo moze to miec jaki negatywny
> wplyw na dzialanie systemu? Bo tak na zdrowy chlopski rozum to tam (jak
mogą się dziać dziwne rzeczy :)
poza tym rozumiem, że to jakiś desktopowy system? bo na serwerze bym tego
nie robił :)

znasz coś takiego jak logrotate?

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :