[Offtopic] lamerskie pytanie o /var/log/

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 29 Maj 2003, 18:24:36 CEST

29 maja 2003 (18:17:08) Andrzej Szombierski napisal:

AS> znasz coś takiego jak logrotate?

Podlinkuj /var/log/messages do /dev/null i juz będą Ci logi uciekać w
próżnie, jeśli koniecznie chcesz ich nie mieć. Ale wybrałbym
rozwiązanie z logrotate.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org