Okragly stól w PLD?

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pią, 30 Maj 2003, 21:26:30 CEST

To cholera mnie się w ogóle nie podoba.
Zasadniczo, to w przypadku roboty, która ma być zrobiona rzeczywiście
porządnie, to jestem bardziej za dyktaturą jednego, tak średniolepiej
rozgarniętego, niż naradami nawet geniuszy.
(niepokoi mnie np. co będzie teraz z mplayerem - Arpi zrezygnował z
maintainerowania (fajne słowo).
Informatycy (ja jestem malarz) to często trochę dziwni ludzie (tzn.
indywidualiści") i ktoś a mordę towarzystwo powinien moim zdaniem trzymać.
Czyli jakby popieram jednak kłoczka.
Pozdrawiam
Wiesiek Kierbedź

P.S. Dla tego jednego wątku na devel-list nie będę się zapisywał, więc
ślę na users.