Okragly stól w PLD?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 30 Maj 2003, 22:48:54 CEST

Dnia 2003.05.30 22:41, Wieslaw Kierbedz napisał(a):
> Chyba się nie zrozumieliśmy.
> Może użyłem złego określenia.
> Przyjmijmy, że wszystko powinno być robione z głową.
> JEDNĄ

Może ta jedną głowę się wybierze na jakiegoś lidera, może się
samoistnie ktoś wyłoni, zobaczymy.

> I nawet, jeśli ktoś uważa, że jego łeb jest lepszy, to przypominam:
> "lepsze wrogiem dobrego".

Widocznie nie brałeś czynnie udziału w pracach nad PLD po stronie CVS,
więc proszę nie wypisuj już nic więcej. Nie znasz chyba całej sprawy
dokładnie. To delikatna materia. Poczekaj na efekty i wstrzymaj się
czas jakiś z komentowaniem.

> Na razie ZAKŁADAM, że jesteś zdenerwowany.
> WK

Po przeczytaniu ponad 500 listów jakie dzisiaj wygenerowano na naszych
listach też mis nerwy za nidługo puszczą, mam lepsze rzeczy do roboty
niż czytanie listów osób nie bedących w temacie za to z całym
przekonaniem walczacych po jedenj czy też drugiej stronie, rzucających
obelgami na lewo i prawo.

			Artur