internetDSL + pytanie OT

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 30 Maj 2003, 22:14:16 CEST

30 maja 2003 (22:04:45) Marek Trofimiuk napisal:

MT> Niestety "idzie" po pppoe, ale od modemu dalej, o czym koncowy
MT> uzytkownik nie musi wiedziec :)

No tak... przeźroczyście :). I "marnują" na ciebie 4 ipki (przy idsl
512).

MT> dokladnie, nie potrzebujesz zadnego klienta pppoe (to jest wykonywane na
MT> modemie).

Cieszem siem, że ktoś mądrzejszy ode mnie potwierdził.

A tak OT, to jakie max prędkości się wyciąga na idsl 512? Ja na neo+
mam 55KB/s. I jakie są ogólne odczucia co do korzystania? Bo kiedys w
Chipie pisali o problemach przy dużej liczbie połączeń.. Prawda to?

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (