internetDSL + pytanie OT

Marek Trofimiuk M.Trofimiuk w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 30 Maj 2003, 22:30:26 CEST

Szymon 'Trasher' K wrote:
[...]
> No tak... przeźroczyście :). I "marnują" na ciebie 4 ipki (przy idsl
> 512).

tak to juz jest z tpsa :)

[...]
> Cieszem siem, że ktoś mądrzejszy ode mnie potwierdził.
>
> A tak OT, to jakie max prędkości się wyciąga na idsl 512? Ja na neo+
> mam 55KB/s. I jakie są ogólne odczucia co do korzystania? Bo kiedys w
> Chipie pisali o problemach przy dużej liczbie połączeń.. Prawda to?

jesli chodzi o transfery to po przycieciu do 500kbit/s na routerze,
wyciagam na maxa 60KB/s. Awarie czesto zdarzaly sie w grudniu i
styczniu. Teraz sa bardzo sporadyczne i krotkie. Problem wielu
jednoczesnych polaczen chyba tez zostal rozwiazany (przynajmniej u
mnie). Byly tez jakies plotki o wymianie softu w modemach.
Dodatkowa zaleta dsla jest mozliwosc zmiany revdns, wiecej na:
http://www.tpnet.pl/rev.php

pozdr.
MT