Re: Okragly stól w PLD?

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 30 Maj 2003, 23:31:40 CEST

30 maja 2003 (23:23:49) Maciej Jan Głowacki napisal:
MJG> Nie jestem developerem, ani wścibskim userem, więc nie śledziłem i nie jest to
MJG> moja wina że te dwie listy nie są jedną, a tematy są -- jak widać -- wspólne.

Jako wścipski user muszę wyznać, że naprawdę _trzeba_ czytać
pld-devel, żeby mieć jakieś wyobrażenie o zaistaniałej sytuacji. To,
prawda, że dziś na pld-users i pld-devel, jednak gotowało się już od
dawna... I ta bomba w końcu "jebła" ;-). A to co czytasz na pld-devel,
to tylko lekki radioaktywny wietrzyk :-)))).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (