Okragly stól w PLD?

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pią, 30 Maj 2003, 23:32:29 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 11:23:49PM +0200, Maciej Jan Głowacki wrote:

> Przepraszam, chyba coś przeoczyłem. Wydawało mi się że nie tańczę.
nie? To po co zabierasz bezsensownie głos prawiąc wszystkim morały?

> Jeśli lubisz wciskać murzynka -- OK, wyjaśniam: nie mam do nikogo żadnych
> pretensji. A roboty na szczęście mam wystarczająco dużo.
nie widać.

> Nie jestem developerem, ani wścibskim userem, więc nie śledziłem i nie jest to
> moja wina że te dwie listy nie są jedną, a tematy są -- jak widać -- wspólne.
dlatego albo zacznij śledzić, zorientuj się chociaż troszkę w temacie, a
nie zaczynaj od pouczania wszystkich.
Coś się dla Ciebie do tej pory zmieniło co nie pozwalało by Ci spać po
nocach?

> ***** Maciej Jan Głowacki <gmj w amg.gda.pl> Linux User (#231463) *****

proponuję eot tego typu wątków. Bo bezsensowne dyskusje do niczego nie
prowadzą. Pora wziąść się do roboty i zacząć pracować nad pld.