vmware

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Sob, 31 Maj 2003, 09:49:21 CEST

Witam
Próbowałem uruchomić vmware. najpierw kazał uruchomić vmware-config.pl.
Jakoś przez to przeszedłem choć wypisywał dużo ostrzeżeń i na koniec
zawiesił komputer.
Teraz mam taki stan, że uruchamiając vmware dostaję komunikat "Failed to
initialize monitor device" (wcześniej kazał uruchomić moduł vmmon co
uczyniłem)
komunikat niby rozumiem tylko co mogę zrobić żeby było dobrze?
VMwareWorkstation-3.2.0-2230
kernel-smp-2.4.20-6
PLD pre-AC

Krystian T
Z góry dzięki.
Ps. Proszę o wyrozumiałość, że nie szukałem odpowiedzi w internecie, bo
na modemie mogłoby to być trochę kosztowne