Okragly stól w PLD?

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Sob, 31 Maj 2003, 10:49:34 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 09:26:30PM +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Informatycy (ja jestem malarz) to często trochę dziwni ludzie (tzn.
> indywidualiści") i ktoś a mordę towarzystwo powinien moim zdaniem trzymać.
za mordę to może trzymać jak mu płaci za pracę. Tak długo aż ten nie
zrezygnuje.

Jesteś malarzem? To porównaj coś do sytuacji, że robisz coś dla siebie,
coś na czym się znasz, a ktoś inny Ci mówi że masz przestać, bo to nie
pasuje do tego co on sobie wymyślił, ew masz zacząć robić wg jego
widzimisię.

> Czyli jakby popieram jednak kłoczka.
dlaczego dopiero teraz? Nie lepiej byłoby popracować przez jakiś czas
pod przywództwem kloczka, a dopiero później wyrabiać sobie opinie? Skoro
lubisz być trzymanym za mordę...